اس ام اس نیمه شب:
نوشته شده توسط : حامد

1-خوابی؟خوب اشکالی نداره هر وقت بیدار شدی بهت می گم.

2-خوابی؟ببخشید می خواستم بگم پاهات از زیر پتو اومده بیرون یکوقت سرما نخوری؟

3-دوستتان شما را به ادامه ی خوابتان دعوت می کند.

4-ها ها هااااااااااااااا...      من اس ام اس نبیدم وجدان خبیث موبایلت بیدم اومدم از خواب بیدارت وکنم.

5-سلام خوبی میگم بچه ها میگن تو اهل سینمایی می خواستم ببینم مگه راکی همون رامبو نیست.اگر خوابی اشکالی نداره فردا جواب بده.

6-سلام می خواستم ببینم شبها که می خوابی گوشیت رو خاموش میکنی سرکارت نزارن؟

7-ببخشید که مزاحم شدم می خواستم ببینم هواپیما بوق داره؟

8-سلام یه سوال دارم شبا که میگن بگیر بخواب چی رو باید بگیریم؟   اگه ببلد نیستی اشکالی نداره بگیر بخواب.

 

 

نظر یادتون نره!





:: برچسب‌ها: اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 650
|
امتیاز مطلب : 383
|
تعداد امتیازدهندگان : 125
|
مجموع امتیاز : 125
تاریخ انتشار : 16 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
داریوش در تاریخ : 1389/7/16/5 - - گفته است :
جیگر لینک شدی اونم با افتخار
موفق باشی
بای

/weblog/file/img/m.jpg
داریوش در تاریخ : 1389/7/16/5 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
مزاحم کوچولو در تاریخ : 1389/7/16/5 - - گفته است :
سلام،

آقا حامد خوبی داداش ....؟

من بی مقدمه و بی حاشیه شروع می کنم .... داداش خیلی وبلاگ توپی داری .... خیلی سریع تمام مطالبت رو مرور کردم و خیلی خوشم اومد

مخصوصا مارس 500 ... آقا داداش می تونم ازت خواهش کنم که نظرت رو در مورد تبادل لینک بدونم

حتما خبرم کن داداش

خیلی خوشحال شدم .... برات بهترین آرزوها رو آرزو دارم

موفق باشی

بای


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: